Komisja Etyki zawodowej składa się z 3 do 5 osób, wybieranych spośród członków  Stowarzyszenia. Celem Komisji Etyki Zawodowej jest określanie norm etyki zawodowej, obowiązujących członków Stowarzyszenia oraz wydawanie opinii w zakresie przestrzegania tych norm przez członków Stowarzyszenia. Komisja Etyki Zawodowej działa zgodnie z regulaminem.

Stowarzyszenie Brokerów Ubezpieczeniowych w Polsce od lat promuje dobre praktyki oraz przestrzeganie zasad etyki zawodowej.

Efektem naszego doświadczenia w branży oraz stałej współpracy z rynkiem jest utworzenie Kodeksu Dobrych Praktyk Brokerskich, zawierających najważniejsze standardy, związane z realizacją umowy brokerskiej przez obie strony tej umowy.

Działania Komisji Etyki zmierzają do utrwalania wysokich standardów etycznych w pracy brokera ubezpieczeniowego.

W szczególności takie działania jak dokładność w informowaniu o ryzyku swojego Mocodawcy w tym zakresie i wyłączeniach w ochronie.